Μια γνωστή εφαρμογή για delivery θα προειδοποιεί πλέον τους πελάτες που δεν αφήνουν φιλοδώρημα, ότι η παραγγελία τους θα αργήσει, αφού δεν θα προθυμοποιηθούν εύκολα οι διανομείς για να την παραδώσουν. «Οι παραγγελίες χωρίς φιλοδώρημα μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να παραδοθούν, είστε σίγουροι ότι θέλετε να συνεχίσετε;», είναι το μήνυμα που βλέπουν τις τελευταίες μέρες οι χρήστες της εφαρμογής DoorDash. Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ ξεκινάει πιλοτικά να εφαρμόζει αυτή την ειδοποίηση, καθώς τα κέρδη των διανομέων της εξαρτώνται από το πότε και πού παραδίδουν. Ο μισθός τους λοιπόν, βασίζεται στον εκτιμώμενο χρόνο, την απόσταση και τη ζήτηση, αλλά το φιλοδώρημα που αφήνουν οι πελάτες, τόσο κατά την υποβολή της παραγγελίας, όσο και μετά την παραλαβή. Επίσης, υποστηρίζει ότι θέλει να αντιμετωπίσει άκομψες συμπεριφορές διανομέων της, που μπορεί να δεχτούν μια παραγγελία και μετά να απαιτήσουν tip από τον πελάτη, τονίζοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση «η παραγγελία θα αργήσει», αναφέρει το Business Insider. «Δίνει […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.